Naziv projekta:         Internacionalizacijom do konkurentnosti na svjetskom tržištu
modnog brenda L-NK STUDIA

Broj ugovora:            KK.03.2.1.16.0145

Naziv korisnika:       L-NK STUDIO d.o.o. za proizvodnju, trgovinu i usluge

Opis projekta:           Tvrtka L-NK STUDIO specijalizirana je za proizvodnju modne odjeće koja odiše urbanošću i stilom. Tržišna niša kojoj je L-NK okrenut temelji se na urbanoj modi i na kolekciji koja obuhvaća sve odjevne artikle za total look. Prepoznatljiv dizajn, nosivost i udobnost su stilski imperativi inozemnog tržišta, a brend L-NK upravo to i nudi.

Za tvrtku neizmjernu važnost predstavljaju specijalizirani sajmovi mode gdje se prezentiraju nove kolekcije postojećim ali i novim klijentima i kupcima, te prodajnim agentima pojedinih velikim modnih kompanija koje kupuju njihove proizvode. Izlaganjem na sajmovima “Who´s next” u Parizu i “Galleria” u Dusseldorfu dva puta godišnje omogućuje tvrtki da sudjeluje na globalnim tržištima kao konkurentan modni brend.

Internacionalizacijom poslovanja tvrtke L-NK Studio, tvrtka postiže povećanje prihoda od prodaje i od izvoza prisustvom na svjetskim tržištima poput SAD-a, Europe i Kanade. Ujedno tvrtka doprinosi povećanju udjela MSP-ova u ukupnom izvozu roba i poboljšanju uvjeta rada na međunarodnom tržištu.

SVRHA I OPRAVDANOST ovog projekta je omogućiti tvrtki L-NK STUDIO d.o.o. jači iskorak na međunarodna tržišta, sa ciljem povećanja prodaje, povećanja izvoza i daljnjeg razvoja poslovanja. Cilj društva je nastupiti na dva modna događanja po sezoni (jesen/ zima, proljeće/ ljeto) i to na vodećim europskim modnim sajmovima u Parizu i Düsseldorf, kojima bi tvrtka povećala prodaju za 12-31% godišnje.  Također cilj projekta je istražiti tržište za plasman proizvoda u trećim zemljama poput Australije, Emirata i Južne Afrike. Istražiti najbolje načine predstavljanja međunarodnoj poslovnoj zajednici ciljanog tržišta s ciljem dolaska do kupaca, modnih agenata i distributera. To bi rezultirao za tvrtku većim učešćem izvoza od 21% u ukupnom prihodu, veću konkurentnost na međunarodnom tržištu i doprinijelo ekonomskom rastu RH.

U ovaj projekt VRIJEDNO JE ULAGATI EU sredstva iz više razloga kako slijedi: nastupima na vodećim modnim sajmovima u Parisu i Düsseldorfu tvrtki će omogućiti veći broj novih međunarodnih kupaca kao i širenje na nova tržišta, što će rezultirati povećanjem prodajnih rezultata i prihoda društva. Također rast prihoda društva omogućiti će se veći rast proračun RH, kroz povećani iznos uplaćenih poreza i doprinosa kao i samog PDV-a te time doprinijeti povećanju BDP-a.

Ciljevi i očekivani rezultati projekta: PROJEKTOM ŽELIMO POSTIĆI: Tvrtka L-NK STUDIO d.o.o. će napraviti bitan iskorak za osvajanje međunarodnih tržišta, kroz nastupe na vodećim međunarodnim modnih sajmovima te kroz provođenje istraživanja novih tržišta i njihov tržišni potencijal za plasman proizvoda tvrtke, s ciljem širenja poslovanja. Prisustvo na sajmovima biti će osim u svrhe otvaranja novih tržišta i prilika za prezentaciju novih kolekcija i prodaju novih proizvoda, ujedno i promociju i povezivanje sa novim kupcima, što će je cilj ovog projekta.

PROJEKT DOPRINESE I POSLOVANJU PODUZEĆA kroz slijedeće pokazatelje:

  • Povećani prihod od izvoza
  • Povećani prihod od prodaje
  • Povećanje ekonomskog i društvenog učinka RH

Ukupna vrijednost projekta:                              406.058,04 kn

Iznos koji sufinancira EU:                                    292.456,99 kn

Razdoblje provedbe projekta:                          7/01/2019 do 7/02/2020.

Kontakt osobe za više informacija:                 Ognjenka Antunac, ogi@link-studio.com.hr